1. dominospizza.ge პროდუქტის დაბრუნების პოლიტიკის გათვალისწინებით, გაძლევთ შესაძლებლობას უკან დააბრუნოთ შეძენილი პროდუქტი, თუ:
- 1.1. პროდუქტი ნაკლიანია.
- 1.2. dominospizza.ge-მ არ შეასრულა დანაპირები:
- • პროდუქტი არ შეესაბამება შეკვეთას ან ვებგვერდზე განთავსებულ მახასიათებლებს;
- • პროდუქტი დაზიანებულია;
- • მიწოდების შეთანხმებული დრო არსებითად დაირღვა dominospizza.ge-ის მხრიდან.
- 1.3. უბრალოდ გადაიფიქრეთ შეძენა. აღნიშნული არ ვრცელდება შემდეგ შემთხვევებზე თუ:
- • შეძენილი პროდუქტი მალფუჭებადია ან მას მოკლე ვარგისობის ვადა აქვს;
- • პროდუქტი ჰერმეტულად დაცული საქონელია, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და ამდენად პროდუქტის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;
- • მიწოდებული პროდუქტი მიწოდების დროს მისი მახასიათებლებიდან გამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა პროდუქტს;
- • პროდუქტის ღირებულება არ აღემატება 30 ლარს;
- • მიწოდებული პროდუქტი მიწოდების დროს მისი მახასიათებლებიდან გამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა პროდუქტს;
- • მომხმარებლის მიერ დარღვეულია პროდუქტის შეფუთვის მთლიანობა (ყუთი, პარკი, ლუქი);
- • პროდუქტზე აღინიშნება გამოყენების კვალი;
- • პროდუქტს არ ახლავს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნაწილი და დოკუმენტი.
2. საფუძვლის მითითების გარეშე მომხმარებელს შეუძლია ხელშეკრულებაზე უარის თქმა, გარდა კანონმდებლობით გათვალისწინებული შემთხვევებისა.
3. პროდუქტის დაბრუნების პროცედურა:
- 3.1. პროდუქტის დაბრუნების ან გადაცვლის სურვილის შემთხვევაში, საჭიროა პროდუქტის მიღებიდან 14 დღის განმავლობაში დააფიქსიროთ მოთხოვნა.
- 3.2. მოთხოვნა შეგიძლიათ განაცხადოთ წერილობითი სახით, მათ შორის მეილზე მოწერის საშუალებით. დამატებითი ინფორმაციის მიღების მიზნით შეგიძლიათ მოგვწეროთ მეილზე info@dominospizza.ge ან/და დაგვიკავშირდეთ ქოლ ცენტრის საშუალებით ნომერზე (+995)322998888.
- 3.3. დაბრუნების პროცესის ინიცირებისათვის საჭიროა კომპანიას აცნობოთ დასაბრუნებელი პროდუქტის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემები, შეკვეთის თარიღი და ღირებულება.
- 3.4. თუ გსურთ პროდუქტის დაბრუნება, საჭიროა პროდუქტს ახლდეს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნაწილი და დოკუმენტი ასეთის არსებობის შემთხვევაში. დაბრუნების ხარჯს ანაზღაურებთ თქვენ, თუ დაბრუნება ხდება dominospizza.ge-ის ბრალის არარსებობისას.
4. პროდუქტის დაბრუნება მოხდება:
- 4.1. თბილისის მასშტაბით პროდუქტის დაბრუნება მოხდება განაცხადის დაფიქსირებიდან მაქსიმუმ 24 საათში
- 4.2. დიდი და პატარა რეგიონების შემთხვევაში, პროდუქტის დაბრუნება მოხდება განაცხადის დაფიქსირებიდან 5 სამუშაო დღეში. მაღალმთიანი რეგიონის შემთხვევაში, 7-10 სამუშაო დღეში.
- 4.3. dominospizza.ge-ის წარმომადგენლები განაცხადის მიღებიდან მაქსიმუმ 24 საათის განმავლობაში დაგიკავშირდებიან ნივთის დაბრუნების პროცედურასთან დაკავშირებით და მოგაწვდით ინფორმაციას თქვენი მოთხოვნის დაკმაყოფილების ან დაკმაყოფილებაზე უარის თქმის შესახებ.
5. თანხის ანაზღაურება
- 5.1 dominospizza.ge პროდუქტის უკან დაბრუნების შემდეგ, 24 საათის განმავლობაში, შეგატყობინებთ გადაწყვეტილებას პროდუქტის ანაზღაურება/უკან დაბრუნების სტატუსის შესახებ.
- 5.2. დადებითი გადაწყვეტილების შემთხვევაში თანხის ანაზღაურება მოხდება შეტყობინების მიღებიდან მაქსიმუმ 5 სამუშაო დღეში.
- 5.3. უარყოფითი გადაწყვეტილების შემთხვევაში, პროდუქტი დაგიბრუნდებათ უკან თქვენივე ხარჯით.
- 5.4. თანხის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ უნაღდო ანგარიშსწორებით, მომხმარებელს იმ საბარათო ანგარიშზე ჩარიცხვის გზით, რომლითაც განხორციელდა პროდუქტის შეძენა.
6. ტრანსპორტირების ღირებულების ანაზღაურების წესი:
- 6.1 dominospizza.ge მომხმარებლის მიერ პროდუქტის დაბრუნებისას აანაზღაურებს ტრანსპორტირების მომსახურების ღირებულებას, გარდა იმ შემთხვევისა, თუ პროდუქციის დაბრუნება ხდება მომხმარებლის მიერ dominospizza.ge-ის ბრალის არარსებობისას.